Конкурс соціальної реклами «Чесність – запорука успіху»
У рамках Тижня академічної доброчесності в нашому коледжі відбувся конкурс соціальної реклами «Чесність – запорука успіху» , у якому студенти продемонстрували власне бачення важливості академічної доброчесності.
У конкурсі взяли участь групи: ІПЗ-4, Право-4, КН-4 та ПТо-3 . Студенти створювали відео, які розкривали тему чесності у навчанні, використання штучного інтелекту для виконання завдань, відповідальності за власні знання та боротьби з плагіатом. Усі роботи були розміщені в соціальних мережах коледжу та на офіційному YouTube-каналі, де кожен міг переглянути творчі роботи учасників.
Робота студентів групи ІПЗ-4 :
Робота студентів групи КН-4:
Робота студентів групи ПТо-3:
Робота студентів групи Право-4:
За підсумками конкурсу переможцями стали:
🥇 КН-4 – 1 місце
🥈 Право-4 – 2 місце
🥉 ПТо-3 – 3 місце
🏅 ІПЗ-4 – 4 місце

Усі команди були нагороджені грамотами за активну участь та творчий підхід до висвітлення теми.
Вітаємо переможців і дякуємо всім учасникам за цікаві та змістовні роботи!