Новини коледжу

Тренінг «Формування та розвиток умінь працювати у команді» для студентів Золочівського коледжу

На сьогодні однією з найбільш активних професійних сфер на ринку праці вважається сфера IT. Вона динамічно змінюється та дуже швидко розвивається. У зв’язку з високою престижністю та популярністю професійної області, в ІТ йде все більше спеціалістів. Конкуренція серед представників сфери зростає.
Сьогодні, щоб бути реалізованим і отримувати високі гонорари за свою роботу, IT-шнику замало знати програмне забезпечення, кілька мов програмування, «залізо» зсередини, бути вмотивованим на результат і т.д.
Для хорошого IT-спеціаліста важливо мати ряд так званих soft skills – навичок або особистих якостей, що не мають прямого відношення до фаху, але допомагають в роботі із роботодавцем та клієнтами.
Проаналізувавши базу вакансій і резюме, фахівці Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна виокремили 5 найпоширеніших soft-skils, до яких увійшли:

  • володіння англійською мовою;
  • вміння працювати в команді;
  • вміння активно слухати;
  • навики письмового мовлення;
  • послідовність.

Тобто, якщо до високого професійного рівня IT-шника додати ще й ці уміння, він автоматично стає більш конкурентоздатним на ринку праці.
25 лютого 2020 року в рамках проведення тижня природничо-математичних та комп’ютерних дисциплін, в стінах Золочівського коледжу відбувся тренінг на тему «Формування та розвиток умінь працювати у команді». У заході взяли участь студенти групи ІПЗ-3. Основною метою заходу було формування у студентів навиків працювати у команді, виявлення лідерських здібностей, навчити студентів командній роботі, умінню слухати та ставити себе на місце іншого, терпінню, зосередженості, здатності шукати компроміси для вирішення проблеми. Зустріч проходила в теплій, дружній атмосфері у форматі гри, активній груповій взаємодії та залишила по собі незабутні враження у всіх учасників тренінгу.
Участь у тренінгу допомогла кожному виділити основні цінності команди, навчитися розвивати в собі командний дух і формувати позитивний емоційний клімат у колективі.

 

Автор

Залишити відповідь