Новини освіти

Використання справжнього матеріалу з реального світу для навчання англійської мови

На сьогоднішній день для вчителів англійської мови є багато ресурсів: від підручників до онлайн-інструментів, вони можуть всім сприяти і збагачуватити уроки англійської мови. Багато викладачів також вводять автентичний англійський матеріал у свої уроки, щоб готувати учнів до мови, та її використання в реальному житті.

Автентичним матеріалом є будь-який матеріал, написаний англійською мовою, який не був створений для навмисного використання в класі англійської мови. Використання цього вмісту для вивчення англійської мови може зробити процес навчання ще більш захоплюючим, творчим і мотивуючим для учнів. Також можна добитися справжніх відповідей від учнів.

Найцікавіше в використанні автентичного матеріалу – це те, що він скрізь, що також полегшує знайомство і є гарною практикою навіть безкоштовною. Пам’ятайте, що вивчення англійської не обмежується лише статтями з газет та журналів. Пісні, телепрограми та фільми, радіо та підкасти, листівки, меню – все, що написано англійською мовою, є автентичним матеріалом.

Вибір справжнього матеріалу

Хороший контент потрібно підбирати в залежності від учнів, їх рівня англійської мови та контенту курсу, на якому вчитель бажає зосередитись. Також непогано було б з’ясувати інтереси учня – адже немає сенсу намагатися зацікавити студентів у тексті на новому науково-фантастичному фільмі, якщо вони всі шанувальники акторських фільмів.

Матеріали повинні відображати ситуацію, з якою учні можуть зіткнутися в англомовному середовищі, – це допоможе їм перейти в світ, де англійська є нормою. У цьому світі люди використовують скорочення, мова тіла важлива, і вони використовуватимуть звуки “наповнювача”, такі як “ummm” – коли вони говорять по-англійськи – і учні зустрінуться з ними в автентичному матеріалі.

Важливовідразу не завалитиучнівавтентичнимматеріалом. Отже, спочаткуви бирайте статті, пісні або розділи телевізійних програм або фільмів, які не так вже й важкоз розуміти, або проходити надто довго.

Деякі способи використання автентичного матеріалу

Ось дві ідеї використання автентичного матеріалу в класі: не забудьте розробити ідеї на відповідні плани уроків і пояснити цілі своїм учням …

1. Меню ресторану: замовити улюблене блюдо

Харчування важливе для всіх, тому вводьте людей, які вивчають мову, до деяких загальних страв у англомовних країнах, щоб вони могли впевнено замовити страви. Багато ресторанів мають свої меню в Інтернеті, тому їх можна легко завантажити (не треба ходити або їхати по сусідству!). Спробуйте скористатись місцевими ресторанами, що зробить навчання більш значущим для ваших учнів, і переконайтеся, що у вас є багато копій меню.

Потім ви можете проглянути меню і попросити учнів угадати, які страви є, або вони можуть записати те, що вони замовили. Ви можете використовувати різні меню для кожного курсу, що дозволить розширити типи страв, які ви можете охопити під час навчальної діяльності. Ви або інший член команди можуть претендувати на посаду офіціанта, а ваші студенти можуть практикувати свою розмовну англійську мову, прочитавши їхнє замовлення вам.

Наприкінці завдання ви можете заохотити студентів до збільшення вартості своїх курсів для розрахунку свого рахунку – і навіть попросіть їх додати 10% чайових, щоб відобразити досвід перебування в справжньому ресторані.

Пам’ятайте, що ці пропозиції зосереджуються на різних навичках, тому ви можете використовувати їх для формування навчальних планів для уроку “розмовної мови”, уроку “читання” тощо.

2. Пісні: розпізнавання англійських слів

Слухання пісень з англійською словами – це чудовий спосіб підвищити вміння слухати та вимовляти, а також впевненість у використаннімови. І студенти завжди позитивно реагують на урок, який включає улюбленого співака або групи.

Попросіть своїх учнів записати їх улюбленого виконавця та пісню, яка їм подобається, і прослухати її кілька разів. Тоді вони можуть спробувати запам’ятати слова пісні або подивитися відео на YouTube – їм потрібно лише записати кілька рядків пісні.

Тоді попросіть їх дійсно вслухатися в слова для корисної лексики, фраз і виразів для повсякденної мови, яка включає ірозмовну мову. Мова, що використовується в текстах пісень, може бути простою, розповідати просту історію або передати сильні емоції, які повинні допомогти учням встановити зв’язок з мовою, оскільки це дасть їм нові способи описати свої почуття в різних ситуаціях. Ви навіть можете попросити їх запропонувати альтернативні слова, як спосіб подальшого розширення та використання свого словника.

Деякі слова з пісень, як правило, недочуваються, тому ви можете створити вікторину, в якій учні повинні вибрати наступні слова – слова, які граматично вписуються в тексти пісень. Це може бути веселий урок – для вас, а також для ваших студентів!

Автор

Залишити відповідь