Циклова комісія природничо-математичних та комп’ютерних дисциплін

План засідань циклової комісії

2021/2022 н.р.2022/2023 н.р.2023/2024 н.р.2024/2025 н.р.2025/2026 н.р.

Витяги із протоколів засідань циклової комісії

2021/2022 н.р.2022/2023 н.р.2023/2024 н.р.2024/2025 н.р.2025/2026 н.р.
Витяг №2
Витяг №3
Витяг №2
Витяг №3
Витяг №4
Витяг №5
Витяг №2
Витяг №3
Витяг №4
Витяг №5
Витяг №3
Витяг №4

Прокладай шлях до розуму людини через її серце.
Ф.Честерфілд

Навчальна робота циклової комісії  природничо-математичних та комп’ютерних дисциплін організована з урахуванням навчального процесу та направлена на поліпшення успішності студентів.Комісія забезпечує викладання дисциплін з циклу природничо-математичної та комп’ютерної  підготовки для усіх спеціальностей коледжу.

Завдання та функції циклової комісії  природничо-математичних та комп’ютерних дисциплін

Метою діяльності викладачів циклової комісії є розвинути творчу особистість, виявити і розкрити індивідуальні здібності і потенціал майбутнього кваліфікованого спеціаліста,  виховати людяність, терпимість, любов до людей, громадянську зрілість і соціальну активність.В сучасних умовах розвитку продуктивних сил та суспільного прогресу основним завданням циклової комісії є: забезпечення не тільки високої теоретичної підготовки й практичних умінь та навичок, а також виховання високоморальної, всебічно розвинутої особистості; накопичення нововведень, які з’являються на ринку освітніх послуг, вивчення їх, порівняння і пропагування студентам , педагогам найбільш актуальних та прогресивних. Тому викладачі циклової комісії постійно працюють над розвитком професійної компетентності, впровадженням нових сучасних форм і методів навчання.

На сьогоднішній день циклова комісія розробляє і впроваджує нові особистісно-орієнтовані методи підготовки фахівців. Важливим  завданням викладачів комісії є якісна підготовка фахівців і забезпечення їх ефективної адаптації до умов сучасного інформаційного суспільства. Викладання дисциплін спрямовується на формування знань у галузі теоретичних основ інформатики, вмінь і навичок використання прикладних систем, опрацювання економічних даних, сучасних комп’ютерно-інформаційних технологій у професійній діяльності. Стратегія підготовки студентів ґрунтується на принципах фундаментальності та цілісності надання знань, їх практичної спрямованості, індивідуалізації навчання, наукового та системного підходів. Навчальні програми орієнтовані на підготовку спеціалістів зі знаннями, достатніми для адаптування до сучасного світу високих технологій. Навчальні програми циклової комісії спрямовані на опанування студентами нових інформаційних технологій як у теоретичному, так і в практичному плані. Викладачі впроваджують у навчальний процес нові методи викладання з використанням сучасних технічних засобів та інформаційних технологій, наполегливо працюють над підвищенням загальноосвітньої компетенції студентів, удосконаленням рівня їх комп’ютерної грамотності, культури володіння інформаційними технологіями.

Основні напрями роботи циклової комісії
– особистісно-орієнтований підхід у вихованні та навчанні;
– впровадження у навчальний процес  кредитно-модульної системи навчання спеціалістів;
– впровадження у навчальний процес комп`ютерних технологій;
– вдосконалення методики самостійної роботи студентів як фактора, що забезпечує високий рівень підготовленості майбутніх фахівців;
– вдосконалення методики різноманітних форм контролю знань і вмінь як одного з найважливіших елементів навчального процесу;
– вдосконалення комплексного методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
– вдосконалення методики проведення позакласних заходів як фактора, що забезпечує високий рівень мислення.
Викладачі циклової комісії  природничо-математичних дисциплін працюють над методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей та пізнавальних інтересів студентів, за рахунок поглиблення меж предметних зв`язків з спец. дисциплінами.

Поліпшенню навчання та успішності студентів сприяє творче застосування методів і прийомів роботи зі студентами, які плідно та вміло впроваджують в навчально-виховний процес коледжу висококваліфіковані викладачі циклової комісії  природничо-математичних дисциплін.

Діяльність викладачів циклової комісії спрямована на підвищення власного науково-теоретичного рівня, на вивчення і впровадження в практику роботи сучасних інноваційних технологій навчання, на здійснення компетентного підходу до підготовки висококваліфікованих фахівців, професіоналів своєї справи, особистостей, що прагнуть самовдосконалення, здатних відповідати сучасним запитам ринку праці.

Викладачі комісії дбають про високий рівень професійної майстерності, впроваджують сучасні технології навчання та виховання студентів. Важливим завданням є виховання інформаційної культури як складової загальної культури студентів, розвиток їх алгоритмічного мислення, ознайомлення з можливостями і застосуванням комп’ютерів та різних технічних засобів.

Найперше, що має зробити вчитель, – це розвинути в учня допитливості.
Д.Менделєєв

СКЛАД ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ТА КОМП’ЮТЕРНИХ ДИСЦИПЛІН

ВОВНЯНКА Роман Володимирович – голова комісії, кандидат технічних наук, спеціаліст вищої категорії, викладач фізики та комп’ютерних дисциплін, стаж педагогічної роботи: 24 роки

БОЛЮБАШ Юрій Ярославович – директор, кандидат технічних наук, спеціаліст вищої категорії, викладач вищої математики, стаж педагогічної роботи: 26 років

БОЛЮБАШ Надія Петрівна – спеціаліст вищої категорії, викладач математики, стаж педагогічної роботи: 26 років

БЕНЬ Марія Петрівна – спеціаліст вищої категорії, викладач інформатики, стаж педагогічної роботи: 23 роки

БОЛЮБАШ Ірина Ігорівна – спеціаліст ІІ категорії, викладач комп’ютерних дисциплін, стаж педагогічної роботи: 7 років

ОЛІЙНИК Богдан Петрович –  спеціаліст вищої категорії, викладач комп’ютерних дисциплін, стаж педагогічної роботи: 15 років

ОЛІЙНИК Ірина Юріївна – спеціаліст І категорії, викладач математики, стаж педагогічної роботи: 14 років

ПОЛІЩУК Олег Романович – спеціаліст, викладач комп’ютерних дисциплін

ЧІПАК Ірина Петрівна – спеціаліст І категорії, викладач комп’ютерних дисциплін, стаж педагогічної роботи: 12 років

КОВАЛИК Ірина Григорівна – спеціаліст ІІ категорії, викладач хімії і біології, стаж педагогічної роботи: 8 років

ТРОЦЬКА Олена Сергіївна – кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої категорії, викладач хімії і біології, стаж педагогічної роботи: 15 років