Студенти групи ІПЗ-4 представили результати Веб-квесту з комп’ютерної графіки
26 лютого студенти групи ІПЗ-4 представили результати Веб-квесту з комп’ютерної графіки, що проводився в рамках тижня природничо-математичних дисциплін.
Веб-квест – це унікальна технологія, що розвиває критичне мислення у студентів, мотивує до одержання знань, навчає аналізувати, порівнювати інформацію, узагальнювати її та робити висновки, розвиває навички комунікації, вміння працювати в команді, виявляє лідерські якості. Веб-квест – це веб-ресурс – сайт або блог, який повинен включати наступні компоненти: вступ,завдання, ролі, джерела ,критерії оцінювання, висновок, результати квесту.
Вперше модель web-квесту була представлена викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем у 1995 р. Сьогодні ця технологія використовується як найбільш вдалий спосіб використання Інтернету на заняттях. Веб-квест – це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, ведуча до певних цілей. Шлях до мети повинен бути розбитий на кілька етапів, переходи по яких ґрунтуються на сукупності зібраної інформації.
Основним завданням Веб-квесту було дослідити види комп’ютерної графіки, історію розвитку, найпопулярніші графічні редактори та в результаті розробити мультфільм у вигляді простої флеш-анімації.
Завдання та результати Веб-квесту можна переглянути за посиланням: