Проведення змодельованого судового розгляду кримінальної справи зі студентами групи Право-3
Підготувала: Шумляковська М.П.
Глибокі знання кримінального права та процесу неможливі без обов’язкового поєднання пасивного, як правило, набуття студентами певних знань на лекціях з активною і наполегливою підготовкою до практичних та семінарських занять і викладанням свого бачення (на основі вивчення відповідних законів, практики їх застосування та літературних джерел) щодо вирішення того чи іншого питання, уміння вести аргументовану полеміку, обстоювати свою точку зору на групових заняттях.
Дуже корисним є проведення змодельованих судових процесів (ігрових занять).
Навчально-ігрове заняття — це змодельована імітація судового процесу, пов’язаного з вирішенням окремої кримінальної справи на підставі кримінального та кримінально-процесуального законів з використанням студентами–учасниками такого процесу знань з цих галузей права при суворому додержанні визначеного в законі регламенту (процедури) ведення судового процесу за законами логіки, культури і людяності, віддаючи належне внутрішньому переконанню і справедливості (правді).
Проведення змодельованих судових процесів — це невичерпне джерело не лише набуття студентами навичок практичного застосування кримінального та кримінально-процесуального законів; воно сприяє розвиткові творчого мислення, змагальності, професійної майстерності, красномовності та ораторської майстерності. У кінцевому підсумку змодельовані судові процеси дають можливість студентам-правникам випробовувати себе в професійній галузі під час проведення зазначених процесів.
Безпосередніми учасниками імітованого судового процесу стали студенти ІІІ курсу ВСП Золочівський коледж НУ «Львівська політехніка», які опанували такі галузі правової науки, як кримінальне право та кримінальний процес.
{AG}/stories/foto_12_13/zmodeluvannya_sudu{/AG}