Інтегроване заняття з міжнародного права та англійської мови за професійним спрямуванням на тему: «Основні принципи міжнародного права як імперативні регулятори міжнародних відносин» («The fundamental principles of international law are peremptory regulat

13 жовтня 2015 року, в рамках проведення тижня англійської мови відбулося інтегроване заняття з міжнародного права та англійської мови за професійним спрямуванням на тему: «Основні принципи міжнародного права як імперативні регулятори міжнародних відносин» («The fundamental principles of international law are peremptory regulators of international relations») у групі Право-4 під керівництвом викладача міжнародного права, політології та основ теорії міжнародних відносин Романів Ольги Василівни.

 

Метою даного заняття було:

  • за допомогою міждисциплінарного зв’язку міжнародного права з англійською мовою за професійним спрямуванням засвоїти нову термінологію та удосконалити вміння і навики спілкування, читання, перекладу англійською мовою для подальшого їх застосування в юридичній практиці;
  • розвинути вміння працювати у групах;
  • ознайомитися з історією створення і проаналізувати природу, ознаки та функції основних принципів міжнародного права;
  • за допомогою методів міркування та узагальнення сформувати власну думку про важливість основних принципів міжнародного права для міжнародних відносин, а за допомогою методу прогнозування визначити майбутнє міжнародного права;

Для кращої реалізації мети даного заняття студентів було поділено на три команди:

  • Команда №1 «Ерудити», капітан команди Дерех Антоніна;
  • Команда №2 «Конфедерація шанувальників права», капітан команди Новосад Іван;
  • Команда №3 «VIP», капітан команди Баран Христина.

Заняття було ускладнене різними завданнями з використанням інтерактивних методів навчання. Спочатку команди відповідали на запитання пізнавальної вікторини по темі: «Історія створення основних принципів міжнародного права». Наступним їх завданням було проявити креативність і зобразити, за допомогою інформаційної графіки (схем, малюнків, фігур), функції та ознаки основних принципів міжнародного права. Далі на студентів очікувала перевірка засвоєння лекційного матеріалу, коли студенти розповідали про права і обов’язки держав відповідно до основних принципів міжнародного права (принцип заборони застосування сили або загрози силою, принцип  суверенної рівності держав, принцип невтручання, принцип територіальної цілісності держав, принцип непорушності державних кордонів, принцип мирного врегулювання міжнародних спорів, принцип поваги прав та основних свобод людини, принцип рівноправ’я і права народу на самовизначення, принцип співробітництва, принцип добросовісного виконання міжнародних зобов’язань).

Під час англійської частини нашого інтегрованого заняття, студенти переглядали відео англійською мовою про імперативні норми міжнародного права і пояснювали, що вони зрозуміли з переглянутого, також розшифровували англійську криптограму, шукаючи нові англійські терміни, які стосувалися нашої теми. Крім того, ми перекладали з англійської мови на українську мову, зі вставленням пропущених слів у тексті, скорочений варіант Заключного акту Наради з безпеки та співробітництва в Європі 1975 року, в якому закріплені усі 10 основних принципів міжнародного права.

Варто відзначити наполегливу, інтелектуальну та плідну працю студентів і викладача, котрі з усіма завданнями впоралися на відмінно і досягнули поставленої мети. За результатами підрахунку балів перемогла команда №1 «Ерудити». Їх винагородою є отримання 5 додаткових балів під час іспиту з дисципліни «Міжнародне право». А за активну участь в інтегрованому занятті усі студенти групи Право-4 отримали позитивні оцінки.

Завершили наше цікаве заняття дискусією на тему: «Криза міжнародного права і роль основних принципів міжнародного права в майбутній системі міжнародних відносин».

Особливу подяку висловлюємо нашим гостям, викладачу англійської мови Масник Юлії Михайлівні та бібліотекару Жулин Лідії Ярославівні, котрі оцінювали наші старання і вміння розвивати свої інтелектуальні та мовні здібності. 

 

 

Коментарі із Facebook

Залишити відповідь